A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Скибинський ліцей
Жашківської міської ради Черкаської області

Про організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності та призначення відповідальних у 2018/2019 навчальному році

Дата: 17.05.2019 17:35
Кількість переглядів: 8960

СКИБИНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ  І-ІІІ СТУПЕНІВ ЖАШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ  РАДИ

НАКАЗ

 _27.08.2018_                                                                              № 56 -ОД

 

Про організацію роботи з охорони

праці, безпеки життєдіяльності

та призначення відповідальних

у 2018/2019 навчальному році

 

         На виконання Законів України «Про освіту», «Про охорону праці» та наказу Міністерства освіти України «Про затвердження Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти» від 26.12.2017 № 1669, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.01.2018 за № 100/31552, та «Типового положення про службу охорони праці», затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 за № 231/10511, з метою удосконалення форм і методів роботи з охорони праці, для виконання правил і норм техніки безпеки та безпеки життєдіяльності

НАКАЗУЮ:

1. Загальне керівництво охороною праці та відповідальність за створення безпечних і нешкідливих умов праці залишаю за собою.

2. Призначити заступника директора з навчально-виховної роботи Поліщук О.В. відповідальною:

2.1. За організацію роботи з охорони праці  у школі.

2.2. За проведення вступного інструктажу. 

3. Призначити відповідальною за безпеку життєдіяльності учнів  школи заступника директора з виховної роботи Яричевську В.В.

4. Призначити  завгоспа школи  Руденко Л.М. відповідальною:

4.1. За організацію роботи з охорони праці у закладі серед технічного персоналу.

4.2. За протипожежний захист закладу.

4.3. За збереження будівлі і споруд закладу.

4.4. За справний стан і безпечну експлуатацію електрогосподарства закладу.

4.5. За електробезпеку у приміщенні закладу.

4.6. За безпечну експлуатацію будівель, споруд та інженерних мереж закладу.

5. Відповідальним за різні напрями роботи з охорони праці користуватися інструкціями та програмами з охорони праці, безпеки життєдіяльності.

6. Розподілити працівників школи за структурними підрозділами та призначити керівників, відповідальних за організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності, за стан роботи з охорони праці у структурних підрозділах:

6.1. Адміністративний підрозділ; керівник – директор закладу – Гойчук О.Г.

У безпосередньому підпорядкуванні знаходяться:

- заступник директора з навчально-виховної роботи  –  О.В. Поліщук;

- завгосп школи – Л.М.Руденко;

- секретар-друкарка – Т.Д.Смілянець;

- бібліотекар – В.Л.Присяжнюк;

6.2. Навчально-виховний підрозділ; керівник – заступник директора з навчально-виховної роботи –  О.В. Поліщук      

У безпосередньому підпорядкуванні знаходяться:

- класні керівники, вчителі школи;

- керівники гуртків, спортивних секцій;

- педагог-організатор;

- соціальний педагог,практичний психолог.

6.3. Господарчий підрозділ – керівник, завгосп школи – Л.М.Руденко.

У безпосередньому підпорядкуванні знаходяться:

    - сторож;

    - прибиральники приміщень;   

    - робітник по обслуговуванню будівель;

    - двірник;

    - кухар.

7. Призначити відповідальними за організацію роботи з питань охорони праці у підрозділах закладу – керівників підрозділів, які вони очолюють.                   

8. Призначити відповідальними за стан охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, техніки безпеки та безпеки життєдіяльності в кабінетах і приміщеннях:

- кабінет 1  класу  - Н.М.Загарію ;

- кабінет 2  класу – О.М.Федишину ;

- кабінет 3  класу – Л.П.Поліщук ;

- кабінет 4–А класу – Г.О.Загороднюк;

- кабінет 4–Б класу – І.А. Макарову;

- кабінет 5 класу – І.П.Ломачинську;

- кабінет 6 класу – Л.В.Прохоренко;

- кабінет 7 класу – С.П.Тосич;

- кабінет 8 класу – Р.І.Сіпіну;

- кабінет 9 класу – М.І.Загарію;

- кабінет 10 класу – В.І.Гричину;

- кабінет 11 класу – З.В.Шиманську;

- спортивний зал – Б.В.Курка ;

- кабінет іноземної мови – І.В.Козакову , Я.О.Малюх;

 - кабінет інформатики – Ю.І.Кравця;

 - кабінет історії – В.П.Васькевича.

в персональних кабінетах – працівників, що займають ці кабінети:

- канцелярія– Т.Д.Смілянець;

- кабінет учнівського самоврядування – Г.П.Смілянець;

- психолога та соціального педагога – Л.П.Василюк, С.М. Тхоровську ;

- кабінет завгоспа – Л.М.Руденко;

- в бібліотеці – бібліотекар В.Л.Присяжнюк;

- в технічних приміщеннях – завгосп школиЛ.М.Руденко.

Упродовж 2018/2019 н. р.

6. Заступнику директора з навчально – виховної роботи О.В.Поліщук :

6.1. Забезпечувати організацію роботи з охорони праці, проведення заходів з попередження травматизму серед педагогічних працівників закладу.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.2. Забезпечувати виконання законодавчих, нормативних актів, рішень, розпоряджень з питань охорони праці Міністерства освіти і науки України, приписів органів державного нагляду з охорони праці, заходів з охорони праці колективного договору, пропозицій профспілкового комітету.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.3. Організовувати проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.4. Інформувати та надавати роз’яснення працівникам школи з питань охорони праці.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.5. На засіданнях Ради закладу, нарадах організовувати звітування з питань профілактики травматизму, виконання заходів розділу з охорони праці Колективного договору.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.6. Організовувати  профілактичну роботу щодо попередження травматизму і зниження захворюваності серед учасників освітнього   процесу.

6.7. Організовувати роботу щодо розроблення та періодичного перегляду інструкцій з охорони праці для працівників відповідно до ДНАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці», затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 29.01.1998 № 9, зареєстрованого в Мін’юсті України 07.04.1998 за № 226 / 2666.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.8. Забезпечувати навчання з питань охорони праці учасників НВП відповідно до чинного законодавства і Положення про організацію роботи з охорони праці учасників НВП. ( 1 раз на  три роки).

6.9. Контролювати своєчасність проходження обов’язкових попередніх та періодичних медичних оглядів для учасників освітнього процесу.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.10. Організовувати розслідування нещасних випадків з учасниками освітнього процесу, проводити аналіз причин та розробляти заходи щодо попередження травматизму.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.11. Здійснювати контроль за наявністю, збереженням і використанням навчального обладнання, приладів під час освітнього процесу.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.12. Проводити спільно з представниками інших структурних підрозділів і за участю представника профспілки школи з питань охорони праці, перевірок дотримання працівниками вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці.

 Упродовж 2018/2019 н .р .

6.13. Складати звітність з охорони праці за встановленими формами та надавати до служби охорони праці  та відділу освіти  Жашківської міської ради.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.14. Проводити з працівниками закладу вступний інструктаж з охорони праці.

6.15. Вести облік та проводити аналіз причин виробничого травматизму.

6.16. Забезпечувати належне оформлення і зберігання документації з питань охорони праці, а також своєчасно передавати її до архіву для тривалого зберігання згідно зі встановленим порядком.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.17. Складати за участю керівників структурних підрозділів школи переліки посад і видів робіт, на які повинні бути розроблені інструкції з охорони праці, що діють в межах закладу, надавати методичну допомогу під час їх розроблення.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.18. Забезпечувати підрозділи нормативно-правовими актами та актами з охорони праці, що діють в межах школи, посібниками, навчальними матеріалами з цих питань.

Упродовж 2018/2019 н .р .

6.19. Організовувати навчання і перевірку знань педпрацівників  з охорони праці згідно необхідних термінів (один раз на три роки).

6.20. Підготувати інформаційні стенди, кутки з охорони праці.

До 21.09.2018

7. Завгоспу школи Руденко Л.М.:

7.1. Забезпечувати організацію роботи з охорони праці, проведення заходів з попередження травматизму серед технічного персоналу.

Упродовж 2018/2019 н .р .

7.2. Забезпечувати виконання законодавчих, нормативних актів, рішень, розпоряджень з питань охорони праці Міністерства освіти і науки України, відділу освіти, приписів органів державного нагляду з охорони праці, заходів з охорони праці колективного договору, пропозицій профспілкового комітету.

Упродовж 2018/2019 н.р.

7.3. Організовувати проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам.

Упродовж 2018/2019 н.р.

7.4. Інформувати та надавати роз’яснення працівникам школи з питань охорони праці.

Упродовж 2018/2019 н .р .

7.5. На засіданнях Ради закладу, нарадах керівників структурних підрозділів, інших осіб, відповідальних за стан охорони праці організовувати звітування з питань профілактики травматизму, виконання заходів розділу з охорони праці Колективного договору.

Упродовж 2018/2019 н .р .

7.6. Забезпечувати навчання з питань охорони праці технічного персоналу школи відповідно до чинного законодавства і Положення про організацію роботи з охорони праці учасників  освітнього процесу.

7.7. Забезпечувати експлуатацію і догляд будівель, споруд, інженерних мереж і територій закладу відповідно до чинних законодавчих нормативно-правових актів з охорони праці, керувати ремонтними роботами відповідно до будівельних норм і правил.

Постійно

7.8. Забезпечувати дотримання норм переміщення вантажів, санітарно-гігієнічного стану побутових і допоміжних приміщень на території закладу.

Постійно

7.9. Організовувати проведення щорічних замірів опору ізоляції електроустановках та електропроводки заземлювальних пристроїв, аналізи повітря на вміст пилу, газів, парів шкідливих речовин.

Постійно

7.10. Розробляти і періодично переглядати інструкції з охорони праці під час виконання конкретних господарських робіт, узгоджувати їх з відповідальним за організацію роботи з охорони праці закладу.

У разі необхідності

7.11.Проводити інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності з технічним персоналом школи.

Упродовж 2018/2019 н .р .

7.14. Проводити спільно з представниками інших структурних підрозділів і за участю представника профспілки школи з питань охорони праці, перевірок дотримання працівниками вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора