Про організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності та призначення відповідальних у 2018/2019 навчальному році
СКИБИНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ЖАШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
НАКАЗ
_27.08.2018_ № 56 -ОД
Про організацію роботи з охорони
праці, безпеки життєдіяльності
та призначення відповідальних
у 2018/2019 навчальному році
На виконання Законів України «Про освіту», «Про охорону праці» та наказу Міністерства освіти України «Про затвердження Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти» від 26.12.2017 № 1669, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.01.2018 за № 100/31552, та «Типового положення про службу охорони праці», затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 за № 231/10511, з метою удосконалення форм і методів роботи з охорони праці, для виконання правил і норм техніки безпеки та безпеки життєдіяльності
НАКАЗУЮ:
1. Загальне керівництво охороною праці та відповідальність за створення безпечних і нешкідливих умов праці залишаю за собою.
2. Призначити заступника директора з навчально-виховної роботи Поліщук О.В. відповідальною:
2.1. За організацію роботи з охорони праці у школі.
2.2. За проведення вступного інструктажу.
3. Призначити відповідальною за безпеку життєдіяльності учнів школи заступника директора з виховної роботи Яричевську В.В.
4. Призначити завгоспа школи Руденко Л.М. відповідальною:
4.1. За організацію роботи з охорони праці у закладі серед технічного персоналу.
4.2. За протипожежний захист закладу.
4.3. За збереження будівлі і споруд закладу.
4.4. За справний стан і безпечну експлуатацію електрогосподарства закладу.
4.5. За електробезпеку у приміщенні закладу.
4.6. За безпечну експлуатацію будівель, споруд та інженерних мереж закладу.
5. Відповідальним за різні напрями роботи з охорони праці користуватися інструкціями та програмами з охорони праці, безпеки життєдіяльності.
6. Розподілити працівників школи за структурними підрозділами та призначити керівників, відповідальних за організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності, за стан роботи з охорони праці у структурних підрозділах:
6.1. Адміністративний підрозділ; керівник – директор закладу – Гойчук О.Г.
У безпосередньому підпорядкуванні знаходяться:
- заступник директора з навчально-виховної роботи – О.В. Поліщук;
- завгосп школи – Л.М.Руденко;
- секретар-друкарка – Т.Д.Смілянець;
- бібліотекар – В.Л.Присяжнюк;
6.2. Навчально-виховний підрозділ; керівник – заступник директора з навчально-виховної роботи – О.В. Поліщук
У безпосередньому підпорядкуванні знаходяться:
- класні керівники, вчителі школи;
- керівники гуртків, спортивних секцій;
- педагог-організатор;
- соціальний педагог,практичний психолог.
6.3. Господарчий підрозділ – керівник, завгосп школи – Л.М.Руденко.
У безпосередньому підпорядкуванні знаходяться:
- сторож;
- прибиральники приміщень;
- робітник по обслуговуванню будівель;
- двірник;
- кухар.
7. Призначити відповідальними за організацію роботи з питань охорони праці у підрозділах закладу – керівників підрозділів, які вони очолюють.
8. Призначити відповідальними за стан охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, техніки безпеки та безпеки життєдіяльності в кабінетах і приміщеннях:
- кабінет 1 класу - Н.М.Загарію ;
- кабінет 2 класу – О.М.Федишину ;
- кабінет 3 класу – Л.П.Поліщук ;
- кабінет 4–А класу – Г.О.Загороднюк;
- кабінет 4–Б класу – І.А. Макарову;
- кабінет 5 класу – І.П.Ломачинську;
- кабінет 6 класу – Л.В.Прохоренко;
- кабінет 7 класу – С.П.Тосич;
- кабінет 8 класу – Р.І.Сіпіну;
- кабінет 9 класу – М.І.Загарію;
- кабінет 10 класу – В.І.Гричину;
- кабінет 11 класу – З.В.Шиманську;
- спортивний зал – Б.В.Курка ;
- кабінет іноземної мови – І.В.Козакову , Я.О.Малюх;
- кабінет інформатики – Ю.І.Кравця;
- кабінет історії – В.П.Васькевича.
в персональних кабінетах – працівників, що займають ці кабінети:
- канцелярія– Т.Д.Смілянець;
- кабінет учнівського самоврядування – Г.П.Смілянець;
- психолога та соціального педагога – Л.П.Василюк, С.М. Тхоровську ;
- кабінет завгоспа – Л.М.Руденко;
- в бібліотеці – бібліотекар В.Л.Присяжнюк;
- в технічних приміщеннях – завгосп школиЛ.М.Руденко.
Упродовж 2018/2019 н. р.
6. Заступнику директора з навчально – виховної роботи О.В.Поліщук :
6.1. Забезпечувати організацію роботи з охорони праці, проведення заходів з попередження травматизму серед педагогічних працівників закладу.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.2. Забезпечувати виконання законодавчих, нормативних актів, рішень, розпоряджень з питань охорони праці Міністерства освіти і науки України, приписів органів державного нагляду з охорони праці, заходів з охорони праці колективного договору, пропозицій профспілкового комітету.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.3. Організовувати проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.4. Інформувати та надавати роз’яснення працівникам школи з питань охорони праці.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.5. На засіданнях Ради закладу, нарадах організовувати звітування з питань профілактики травматизму, виконання заходів розділу з охорони праці Колективного договору.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.6. Організовувати профілактичну роботу щодо попередження травматизму і зниження захворюваності серед учасників освітнього процесу.
6.7. Організовувати роботу щодо розроблення та періодичного перегляду інструкцій з охорони праці для працівників відповідно до ДНАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці», затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 29.01.1998 № 9, зареєстрованого в Мін’юсті України 07.04.1998 за № 226 / 2666.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.8. Забезпечувати навчання з питань охорони праці учасників НВП відповідно до чинного законодавства і Положення про організацію роботи з охорони праці учасників НВП. ( 1 раз на три роки).
6.9. Контролювати своєчасність проходження обов’язкових попередніх та періодичних медичних оглядів для учасників освітнього процесу.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.10. Організовувати розслідування нещасних випадків з учасниками освітнього процесу, проводити аналіз причин та розробляти заходи щодо попередження травматизму.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.11. Здійснювати контроль за наявністю, збереженням і використанням навчального обладнання, приладів під час освітнього процесу.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.12. Проводити спільно з представниками інших структурних підрозділів і за участю представника профспілки школи з питань охорони праці, перевірок дотримання працівниками вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.13. Складати звітність з охорони праці за встановленими формами та надавати до служби охорони праці та відділу освіти Жашківської міської ради.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.14. Проводити з працівниками закладу вступний інструктаж з охорони праці.
6.15. Вести облік та проводити аналіз причин виробничого травматизму.
6.16. Забезпечувати належне оформлення і зберігання документації з питань охорони праці, а також своєчасно передавати її до архіву для тривалого зберігання згідно зі встановленим порядком.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.17. Складати за участю керівників структурних підрозділів школи переліки посад і видів робіт, на які повинні бути розроблені інструкції з охорони праці, що діють в межах закладу, надавати методичну допомогу під час їх розроблення.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.18. Забезпечувати підрозділи нормативно-правовими актами та актами з охорони праці, що діють в межах школи, посібниками, навчальними матеріалами з цих питань.
Упродовж 2018/2019 н .р .
6.19. Організовувати навчання і перевірку знань педпрацівників з охорони праці згідно необхідних термінів (один раз на три роки).
6.20. Підготувати інформаційні стенди, кутки з охорони праці.
До 21.09.2018
7. Завгоспу школи Руденко Л.М.:
7.1. Забезпечувати організацію роботи з охорони праці, проведення заходів з попередження травматизму серед технічного персоналу.
Упродовж 2018/2019 н .р .
7.2. Забезпечувати виконання законодавчих, нормативних актів, рішень, розпоряджень з питань охорони праці Міністерства освіти і науки України, відділу освіти, приписів органів державного нагляду з охорони праці, заходів з охорони праці колективного договору, пропозицій профспілкового комітету.
Упродовж 2018/2019 н.р.
7.3. Організовувати проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам.
Упродовж 2018/2019 н.р.
7.4. Інформувати та надавати роз’яснення працівникам школи з питань охорони праці.
Упродовж 2018/2019 н .р .
7.5. На засіданнях Ради закладу, нарадах керівників структурних підрозділів, інших осіб, відповідальних за стан охорони праці організовувати звітування з питань профілактики травматизму, виконання заходів розділу з охорони праці Колективного договору.
Упродовж 2018/2019 н .р .
7.6. Забезпечувати навчання з питань охорони праці технічного персоналу школи відповідно до чинного законодавства і Положення про організацію роботи з охорони праці учасників освітнього процесу.
7.7. Забезпечувати експлуатацію і догляд будівель, споруд, інженерних мереж і територій закладу відповідно до чинних законодавчих нормативно-правових актів з охорони праці, керувати ремонтними роботами відповідно до будівельних норм і правил.
Постійно
7.8. Забезпечувати дотримання норм переміщення вантажів, санітарно-гігієнічного стану побутових і допоміжних приміщень на території закладу.
Постійно
7.9. Організовувати проведення щорічних замірів опору ізоляції електроустановках та електропроводки заземлювальних пристроїв, аналізи повітря на вміст пилу, газів, парів шкідливих речовин.
Постійно
7.10. Розробляти і періодично переглядати інструкції з охорони праці під час виконання конкретних господарських робіт, узгоджувати їх з відповідальним за організацію роботи з охорони праці закладу.
У разі необхідності
7.11.Проводити інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності з технічним персоналом школи.
Упродовж 2018/2019 н .р .
7.14. Проводити спільно з представниками інших структурних підрозділів і за участю представника профспілки школи з питань охорони праці, перевірок дотримання працівниками вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці.